Get Flower Effect

Monday, November 03, 2008

Surprise!!!!!!!!!

WooHoo Blog Party for Kim!!Kimmie, our dear friend is ONE YEAR YOUNGER today, have a wonderful day Kim!!!!We all got together to give you a huge surprise to tell you how much we love you!!
I "met" Kim over a year ago - I was so exited to find another South Africa scrapper and designer. I love her wacky sense of humour and that she is just as much, no, probably more, of a party animal than me! Kim was the one who encouraged me to become a designer.
So everyone celebrate with us and grab this awesome kit, Gratitude, put together by all of her CTM!! Some are not even designers and they did a wonderful job! (Not all shown on previews)


You can pick up all the other parts of this huge and beautiful kit, including a BB and word art, from the blogs below- HAVE FUN AND PLEASE POP OVER TO KIM'S BLOG TO LEAVE HER SOME LOVE!!

Andrea
Beth
Carol (Crops)
KimberlyRae : available at Renee's blog
Kristine (Wench'd Grafix)
LeAndrea (Doodle)
Linda (Jazzy)
Nett (Lady Grundlefunk)

Pamela (Luna)

Paula (PKDoll)

Silvia (Phillsboo)
Renee


Here is all of us in our party hats ready to party up a storm!!!!

27 comments:

Carol said...

Let the party BEGIN!!! WAAAAHOOOOOOO!!!!!!

pkdoll said...

chug-a-chug-a-chug! Woohoo! Just following the blog train. Your post is beautiful! Kim is going to be sooooo weepy! Have a great day.

Digi Free said...

Thank you! Your blog post will be advertised on the DigiFree Digital Scrapbooking Freebie search engine today (look for timestamp: 03 Nov [LA 08:00pm, NY 11:00pm] - 04 Nov [UK 04:00am, OZ 03:00pm] ).

By Dezign said...

Wheee, I'm chugging thru. And through Kimmy I met you and Bonnie and our little group is growing.

Silvia said...

woohoo...finally and Kimmie cried so our mission is completed...lol
Love ya girl

Dinphy said...

Oh wow, you girls did an amazing job! Love love LOVE it! Thank you SO much!

Kim's Scrappin' said...

Ya'll have done a fabulous job of creating a beautiful surprise for Kim's birthday. Thanks for sharing your part with all of us :)

Kristine said...

Morning Jenni!

Had a blast working with you and the girls! Thanks so much for including me!!!

tina said...

Thanks for sharing. lovely.

makeyesup said...

thanks Jen, Kim is just going to love this. She won't be able to stop talking.

Mamounia said...

Its gorgeous, thanks a lot!

Sharon aka Scrapcat4914 said...

AWESOME!!!!!!!!
TY so ever much!!!!!!!!!!!!

xashee's corner said...

Thank you so very much for sharing!!! Happy Birthday, Kim!!! :D

Beth said...

LOVE LOVE LOVE your designs girl!!! Thanks so much for helping us out! You're such a nice person... it's been so fun getting to know ya a bit more!

Brenda said...

Thanks so much - this is beautiful.

Kim B said...

JENNI!!! Ok, girl I've cried so freakin much through all these blogs I look like a FROG! This was the LAST thing I expected and it hit home HARD! You girls have made my day extremely special and my thank you's seems so little! HOw you all slipped it past me is another story you are all going to have to share! lol
I thought this would be easier after LUNCH and a few Jaggi bombs- but UHUM, NO, it's still making me cry dammit!
I love you guys dearly and you know I LOVE YOUR DESIGNS!
THANK YOU THANK YOU THANK YOU!

Stash Empress said...

How gorgeous -- thanks so much!

Nett (Lady_Grundlefunk) said...

Finally making my way through the train! Wow this was crazy LOL! Your part is just gorgeous, and I really had such a blast getting to work with you and getting to know you better!
BTW, I adore your blog header! It's beautiful!!

Pamela said...

WOO HOOOO!! I noticed your Designer of the Month at World Scrapping Tour!! Congratulations. You should be so proud and shouting it to everybody LOL!!! I went and took a peek. YOU GO GIRL!!!! And yes, we can all relax now ROTF. It was so much fun playing with you all :-)

Pamela said...

Ok, ahem, so it was in 2007 you were designer of the month. WELL, to me your designer of the YEAR!! So there!! NEENER NEENER NEENER ROTF!!!!

Barbwire said...

THANK YOU sooo much. Kim is so lucky to have all you wonderful ladies to laugh and work with. LOL You all sound like so much fun.

Peggie said...

Thank you. This is gorgeous.

BeJeweled said...

Thank you so much Jenni for your beautiful contribution to this awesome kit!!!

I love your creations!!!

~~~Hugs~~~
~Bethany~

Linda Walton aka bobbysgirlforever said...

Jen love, my FIRST time to your blog and I MUST tell you how LONG I have admired your designs - FOREVER! Okay, not quite, but since I first laid me eyes upon them!

What y'all have accomplished through your shared LOVE of one INCREDIBLE lady is beyond ANY words I can muster up in the wee hours of the morning!!!

Thank you SO much for sharing your gift to Kim with ALL of us in SCRAPLAND as it is the MOST gorgeous array of scrapping delights I've seen since Kim posted hers!!! LOL! Y'all are FABULOUS!

Have a GORGEOUS, GORGEOUS day!!!

Oh, I shall be working with another one of your BEAUTIFUL and TALENTED South African designers next week!!! You ladies are TOTALLY amazing!!!

MWAH!

Hugs,
Linda :)

Vera said...

Waah I totally missed her birthday! Anyways, i think you ladies did an amazing thing for her to celebrate getting younger, hehe :)

Thanks for the freebie!

Julie P. (babyofmine) said...

.•:*¨¨*:•.Thank you!•:*¨¨*:•.

lovetocraftbetty said...

Thank you very much for sharing your beautiful kit!! What a tribute to Kim!